2013. március 17., vasárnap

Szent Patrik és Forma 1




Reggel korán ébresztettem magam, mert végre elkezdődik az idei száguldó cirkusz, persze, hogy a Föld másik felén, és - bár délután megismétlik - én jobban szeretem élőben nézni.

Nagyon élvezem, és amióta van tévém, mindig nézem, minden futamot, kvalifikációt.

Gondoltam, megosztom a mai futamról kialakult benyomásaimat, de én szeretem képekkel illusztrálni a szövegem, hát rákattintottam a Google-ra.

Állam leesett, mikor jópofa bábucskák levegőbe ugrálva bokáztak szemmel látható kopogós cipőcskékben.
Azon nyomban a naptárra néztem, és látom, Patrik nap van.


Chairde a chara Gaeilge! Lá sona Naomh Pádraig!

Hát, kedves ír vagy ír lelkületű barátaim! Vidám Szent Patrik Napot kívánok!

Nemzeti ünnep ez a nap az íreknél, meg szerte a világban, ahol írek élnek.
[Remélem ez az ünnep vidámabban telik, mint a mi 15-i Nemzeti Ünnepünk!]
*************************



Visszakanyarodva eredeti témámhoz, azaz a Forma 1 mai futamához.
Bevallom, vannak pilóták, akikkel szemben elfogult vagyok, vannak akik szimpatikusak, sokat ígérőek, és vannak, akiket nagyon nem szívelek, mondhatni ki nem állhatom Őket.

Ez utóbbiak kiváló pilóták, de a nyilatkozataik, megnyilvánulásaik olyanok, amiktől nyílik a bicska a zsebemben, még akkor is, ha nagyon diplomatikusan teszik ezt, mégis akkora arccal, hogy alig fér a képernyőre.

Vannak istállók, akik a régi idők kedvenceit juttatták sikerre, ezeket szintén nagyon favorizálom.

Ma majdnem tökéletes volt az örömöm. Két kedvenc pilótám, csapatom állt a dobogón... Bár volt ott valami piros maszat, ami zavart, de hol van még a november!


Ice Man - Kimi szenzációs volt, még mosolygott is cseppet, ami Tőle merőben szokatlan tevékenység.

Nahát, ez a nap sem volt semmi!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése