2015. november 22., vasárnap

Időszerű...


Üdvözlök Mindenkit!

Miután látom az szerzői oldalamon, hogy vannak, akik eljönnek ide is látogatóba, hát írok egy posztot, hogy ne okozzak csalódást.

Mostanában hanyagoltam a blogot -- több okból is.
Egyrészt, a regényírás teljesen leköt, nehezen kapcsolok át más témára; amikor meg készen vagyok egy új regénnyel, akkor azt várom, hogy megjelenjen végre.

Vannak félig megírt regényeim, de képtelen vagyok addig folytatni, amíg nem látom az "újszülött" kézzelfoghatóságát.

Sajnos, ez mostanság igen elhúzódik, de nem szabad panaszkodnom, hiszen ingyen jelentetem meg; ez az ára... ki kell várnom a soromat.

Utóbbi három könyvem ismét egy trilógia, amely egy másik műfaj felé kacsingat. Talán nehezen válok meg a karaktereimtől, talán nem tartom célszerűnek hosszú e-könyv megjelenését (igaz, ezek már nyomtatva is kaphatóak, de az én könyveimből 2013-óta, amikor elkezdtem publikálni, még egyetlen nyomtatott könyvet sem vásároltak).

Az újabb trilógia a Lilit nevet viseli:

Lilit -- Én leléptem!
Lilit 2. -- A kisasszonyka
Lilit 3. -- A kés élén

A harmadik kötet még a Kiadó asztalán hever, még sem e-könyv, sem nyomtatott formában nem készültek el vele.

Én -- szándékom szerint -- a karácsonyfa alá szántam, de alig hiszem, hogy elkészül addigra.
Mai világunkban természetes dolog, hogy az üzlet az elsődleges, ami az én esetemben azt jelenti, hogy amennyiben az ingyenes kiadáshoz ragaszkodom, akkor hátrányba kerülök azokkal szemben, akik fizetnek különböző szolgáltatásokért, netán klubkártyát vesznek... nekem nincs ilyesmire pénzem, hát próbálok türelmes lenni.

Azt remélem, hogy talán kegyesek lesznek hozzám, és megjelenik az ünnep előtt, akkor viszont kérem, vegyétek és olvassátok, netán ajándékozzátok a családban, vagy baráti körben!

Készítettem a Facebookon egy oldalt ennek a három könyvnek, mert nagyon a szívemhez nőtt; kiemelten kezelem. Itt olvashattok részleteket is némelyikből, sőt, van egy "Vásárlás most" nevű gomb az oldalon, ami leegyszerűsíti a könyvek keresgélését a számtalan könyves webáruházban.

https://www.facebook.com/lilittrilogia/?fref=ts

Íme, itt megvásárolható a Lilit Trilógia és más, régebben megjelent könyvem is!

Köszönöm a figyelmet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése