2013. március 21., csütörtök

A Don



neem, nem az a folyó, amit gyakorta emlegetnek a történelemkönyvek. Nem.


Egy alakuló új párt vezére óhajtja magának ezt a titulust. Bizony!
Valójában helyén való, mivel a párt neve: MAFIA.
Nem rosszul írtam, ők csak így, egy F-fel nevezik magukat, a két f-et már mások bitorolják.
Gyakorlatilag rövidítés.

A leendő Don, egy...hogy is mondjam, egyszerű ember. Nem a műveltségével vált ismertté, népszerűségét a dolgok nevén nevezéséről, átlagembertől szokatlan mosdatlan szájú rapeléssel vívta ki, gondolom, a hasonszőrűek körében.

Itt azért álljunk meg egy szóra. Tulajdon képen amit mond, az nagyjából igaz, bár erősen sarkítva vannak a tények, - ezzel nem is lenne gondom. A stílus, az a nagyképűség, ami - nem vagyok pszichiáter, de azt hiszem valahogy így lehet, kisebbségi érzésből fakad, - ez az, ami irritál.

Azt gondolom, ez a genetika műve, mert számtalan példát láttam, hallottam már afro-amerikai származású hírességektől/ről, hogy sokkal többet kellet produkálniuk, mint a "többségnek" ahhoz, hogy elismerjék a tudásukat, tetteiket.

Az olvasott interjúban sem tagadta meg magát, de hát nem is lenne értelme.

Ami megijesztett, az, amit a leendő párt működéséről mondott.

"Rajtad és az öcséden kívül kik lesznek benne?

Egyelőre nincs olyan ember, aki szignifikáns lenne. Ez a párt abban különbözik más politikai pártoktól, hogy a demokráciáért harcol. Egy baloldali eszmeiség mentén jön létre, de egy vezérelvű párt. Kifejezetten az én gondolatiságomat követi majd. Akinek ez tetszik, csatlakozhat, akinek nem, annak demokratikus joga, hogy máshova menjen.

Tehát te leszel az elnök.

A Don. Nálunk nem elnök van, hanem Don. Keresztapa.

Mikor lesz az, amikor politikusként néznek majd az emberek Dopemanre?

A politikai világot nekem találták ki: intrika, ármány, csibészség, háború. Már most is rengeteg helyre hívnak szónokként. Tudják, hogy sok bennem a lehetőség. Engem ugyanis nem kell fésülni: az emberek ismernek, tudják, ki vagyok, hogy beszélek. Nekem nem kell kamuzni."

Hát kérem, kell ehhez, bár mit is hozzáfűzni?

"demokratikus - vezérelvű párt" - egy Donnal az élén.

Érdemes elolvasni a cikket, mert a bunkóság - szerintem - csak álca, megfelelés a rajongói elvárásoknak. [lsd."szignifikáns"]
Sok dolgot jól lát, kapizsgálja a lényeget, de a nagyképű hőzöngés számomra hiteltelenné teszi.

Ajánlom olvasásra a cikk alatti kommenteket, amitől forog a gyomrom!
Társadalmi tükörkép! Borzasztó!

Ma ez volt a második cikk, ami kedves városrészem leköpködésével foglalkozott, de, mivel egy személy ürügyén történt, méghozzá nem is akármilyen okból, hát, muszáj volt hangot adnom a véleményemnek.



Az alábbi linken olvasható a cikk:
Forrás:  Hír24
Szerző: Kustánczi Norbert 
Fotók: Kummer János



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése