2013. március 25., hétfő

Renyheség




Tegnap nem írtam egyetlen sort sem.
Nem is nagyon olvastam, szinte csak az időjárásra vonatkozó cikkeket.
Ma sincs jobb napom..., már annyira elegem van ebből a vacak időből!

Húsvétra készülünk, de karácsonyi időjárásban...
Mitől kéne jókedvemnek lenni? Még a piacra sincs kedvem kimenni ebben a hidegben. Aztán majd hétvégére minden olyan drága lesz, hogy felmegy a pumpám.

Kába vagyok, lusta, közömbös, nem érdekel semmi.

Magamban megfogadtam anno, mikor ezt a blogot elindítottam, hogy minden nap írok valamit.
Na, ez már nem jött össze.
Olvasó is alig van, minek strapáljam magam.

Persze, tisztában vagyok azzal, hogy semmitmondó dolgokról írok. Miért is olvasnák?

Nem osztom meg, nincsenek "köreim", ki látná, hogy van egy ilyen blog? Senki.

Szenzációhajhász világunkban miért is lenne érdekes egy hétköznapi ember véleménye, gondolatai?

Miután senkinek nem hiányzom, hát hallgatok egy ideig.
Persze, ez sem biztos. A kedvemtől függ.

Majd meglátjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése