2019. február 22., péntek

A másik út

Két út van előttem, melyiken induljak?
Már nem is tudom, honnan való ez a mondat, de rám igaz.
Írni -- akár könyvet vagy blogot -- teljes figyelmet és koncentrálást igényel. (már amennyiben az ember közelíteni szeretne a tökéleteshez)
Dolgozni, azaz fizikai munkát végezni (nyugdíj mellett) szintén csak komplett odaadással lehet. Én így szoktam.
Már egy ideje dolgozom, így hanyagolom az írást, ami meg is látszik. Sem poszt, sem regény, még egy nyúlfarknyi novellácska sem jelent meg tőlem itt, a neten.

Nem vesztem el az útvesztőben, csupán egy másik csapást követtem, és rövidesen visszatérek a régi nyomvonalamra.

A nyarat még munkával töltöm, de amint beköszönt kedves évszakom, az ősz, ismét nekilátok és befejezem néhány félbe-harmadába hagyott torzómat.

Kinek hiányoztam? És az írásaim?

Majd jövök...





https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwjhr5vMpM_gAhVKsKQKHV46AeAQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.canva.com%2Fphotos%2Ftag%2Fchoice%2F&psig=AOvVaw2d7H0EG2AdxGlRjJeQZJw3&ust=1550922998823842

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése