2014. március 14., péntek

Bánatosan...




Úgy érzem magam, mint egy olyan anya, aki szüli szépen sorba a gyerekeket, ám azok csak neki tetszenek, neki kedvesek, csak ő gyönyörködik bennük (kritikus szemmel), mások alig, vagy egyáltalán nem méltatják figyelemre őket.

Hervasztó érzés, de nem annyira, hogy abbahagyjam a "gyerek-gyártást"!

Nem tudom, hallottatok-e már az E-book Könyvház És Kiadó -ról. Keressétek fel, a Facebook-on is jelen van! Sok érdekes könyvet találtok ott e-book és nyomtatott formában is!
Külön erénye ennek a kiadónak, hogy az e-könyveket PDF formátumban töltheted le, nem kell venned semmilyen kütyüt ahhoz, hogy olvashass egy jó könyvet. Az árak is nagyon barátságosak.

Íme a logójuk, ami a szerénységével hívja fel magára a figyelmet:





Egyik "gyermekemet" Rájuk bíztam, remélve, hogy érdeklődésre tarthatok számot. Miután még a nyomdai munkák nem készültek el, most e-könyv formában olvashatjátok, de rövidesen már nyomtatva is.

Gyermekem neve: Hullák és rózsák és olyan olcsón adom, hogy még egy doboz cigit sem kapsz ennyiért!
A történet bűnüggyel foglalkozik, és a két főszereplő, nyomozópáros, további történetek megírására sarkallt.
Rövidesen befejezem a második, hasonló témájú könyvem is, de nem vagyok nagyon boldog, mert még az elsőt sem töltötte le senki! Irgum-burgum!
Pedig, a feltöltött ízelítőkre kedvező észrevételek érkeztek!

Emberek! Nem olvastok?
Apám mindig azt mondta, hogy a rosszat is el kell olvasni, mert csak akkor tudod, hogy mi az, ami jó!

Az én szüleményeimtől függetlenül ajánlom figyelmetekbe ezt a kiadót, ahol vásárolhattok a széles kínálatból!

E-book Könyvház És Kiadó

Ezen a linken, a "bolt"-ban nézzetek körül, ott van az én "gyermekem" is, Hullák és rózsák néven!



3 megjegyzés:

  1. Mindenképp beszerzem majd, fent van a listámon, ám egyelőre olyan szinten lefoglal az írás, hogy képtelen vagyok bármi mást, bárki más alkotását befogadni. :)
    Köszönöm az ajánlást, szét is nézek ott alaposabban. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a látogatást, látom, hogy nagy munkában vagy (én is!), remélem, neked nagyobb sikered lesz! Én nem sikerre, hanem olvasókra vágyom... Más kiadónál is vannak könyveim, de gondolom, láttad, mikor az oldalamon jártál! Örülök Neked! Jó munkát! :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes alkotást kívánok én is! :)

    Egyébként pedig siker = olvasók, de nekem a blogon publikálás nem jött be. Majd csak lesz valami. :)

    VálaszTörlés