2013. április 8., hétfő

Sunshine!!!




Hajnal felé járt az idő, mire végre elaludtam. Tudtam, ez azért van, mert időváltozás várható.
És lőn!

Napsütéses reggelre ébredtem, már nem is emlékszem mikor volt ilyen!

Itthon volt dolgom, hát az ablakból figyeltem a Nap járását.
Teljes izgalomban voltam, mikor az első emelet gangját fényezte..., na, még egy kicsit, érj már ide!

Nem. Ide nem süt be a Nap.
Már eldöntöttem, mekkora, milyen balkonládát veszek, hogy rögzítem.
Most kezdhetem böngészni az Internetes oldalakat, melyik virág, növény kerüljön az ablakomba, amelyiknek nem létszükséglet a Nap! Van ilyen?


Azt már tudom, hogy a szobámba valami alaszkai zuzmót, vagy szibériai susnyást cserepezek, mert itt barlangi sötétség és hőmérséklet az uralkodó.


Bár ellensége vagyok a művirágoknak, lehet mégis ráfanyalodom, hogy legyen valami szín, vidámság, még ha mű is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése