2013. október 9., szerda

A gondolat ára







Na, most ismét villantok, mert íme, itt a második könyvem. Ugyanott kapható!


Előző posztomban a büszkeségtől szárnyalva, arról írtam, micsoda nagyszerű dolog, hogy megjelent az első könyvem.
Nos, ez valóban nagy dolog! Nézzük csak, mire megyek vele? Pillanatnyilag, úgy tűnik, semmire.
Megszaladt a fantáziám, kicsit megeredt a nyelvem (klaviatúrám), és ezért lett vaskos az irományom. Ebből következően, az ára is.
Már kapható nyomtatott könyv formájában is, 4.400 forintért!

 
Nos, még nem kaptam meg a tiszteletpéldányomat, annyira friss a dolog, nem tudok nyilatkozni a kivitelezésről.
Azon gondolkodom, van-e emberfia, –lánya, aki kiad ennyi pénzt egy ismeretlen, elsőkönyves valaki gondolataiért?
Mert ez ám biznisz, a szó abszolút értelmében!
Szinte biztos vagyok benne, hogy a kiadó nem is olvasta el, hiszen semmi változtatást nem javasolt, és én tudom, hogy lenne benne javítani való, nem is kevés!
Tehát: a gondolatot nem mérik forintban! Csak az oldalakat, a bekezdéseket, egyéb kézzel fogható dolgot.

A következő írásomat – a követelményeknek megfelelően – megpróbáltam feltölteni. Aztán mégsem jött össze. Nem lehet csak e-könyv formában, nyomtatni is kell!
Én már nem tudok többet invesztálni, miután még egyetlen fillért sem szereztem az előzővel. Talán, ha visszajönne a befektetett összeg…

Na, egy példány már elkelt, ennek örömére feltöltöttem az újat. Némi csekély összeget invesztálnom kell, de igazán bagatell-

Sajnos, a helyzet az, hogy még a kiadókat sem nagyon érdekli a gondolat, csak a bevétel. A forgalmazást sem viszik túlzásba, hiszen sehol máshol nem leltem meg a könyvem.
 Továbbra is írok. Már a harmadik „könyvem”…
Trilógia lesz, már látom. Ez a harmadik az Örökség címmel készül, bár még nem végleges...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése