2015. február 16., hétfő

Változások




Már jó ideje nem írtam ide semmit...
Mentegetőzhetnék, de minek?

Ez a hét, ami ma vette kezdetét, tele van izgalmas és pozitívnak ígérkező eseménnyel.

Rövidesen indulok egy számomra új Kiadóba, ahol is a következő könyvem nyomtatott verziójának megjelenésére kötünk szerződést.
Szívdobogtató érzés!
Megnyugtatásul közlöm, hogy a nyomtatott könyv megjelenését követően ebook formában is bekerül a "sorba" a régebben megjelentek közé.

A másik, nagyon pozitív esemény, hogy hívtak, dolgozzak ismét!
Természetesen megyek! Orvosi vizsgálat után csütörtökön lépek be az új munkahelyre, amit már szemügyre vettem. Tetszik!

Miután elég fárasztó lesz ennyi kihagyás (számítógép előtti ücsörgés) után talpon lennem, bizonyára nem nagyon fogok írni, legalábbis nem annyit, mint eddig tettem.

Az elkezdett könyvem befejezésére sokat kell majd várni, de addig lehet olvasni a régebbieket!

Izgalommal és várakozással tölt el ez a hét; reményeim szerint jól döntöttem.
A munka hiányzott nagyon; ez a fajta munka, amit fiatalok között, és a már megszerzett tapasztalat birtokában (nem véletlenül hívtak!) végezhetek, nem csak a megkeresett pénz miatt fontos nekem, hanem lehetőséget nyújt egy minőségi változásra is az életemben. ( fogaim rendbetétele, amire a nyugdíjból semmi esélyem sem lenne)

Szóval: nagy változások következnek, melyektől nagyon sokat remélek!
Szurkoljatok nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése